Hej.sk je jeden z najobľúbenejších slovenských internetových obchodov, kde nájdete široký sortiment tovaru a patrí aj medzi najväčšie internetové obchody na slovenskom trhu. V tomto internetovom obchode si môžete vybrať takmer všetko.

Ako v tomto internetovom obchode nakupovať a objednávať?

Hej.sk uvádza množstvo benefitov nákupu:

  1. Výhodou je, že objednaný tovar Vám bude doručený už do 24 hodín. Samozrejme, pokiaľ je objednaný tovar skladom.
  2. Ako pri každom inom internetovom obchode, tovar si môžete objednať priamo z pohodlia domova alebo kdekoľvek a kedykoľvek budete mať záujem.
  3. Objednaný tovar si môžete nechať priniesť kuriérom, prostredníctvom pošty alebo si ho môžete osobne prevziať na piatich odberných miestach, a to v Bratislave, Zvolene, Trenčíne, Žiline alebo v Senci.
  4. Internetový obchod vás o pripravenom tovare na predajni bude informovať prostredníctvom SMS alebo mailom a osobné prevzatie tovaru máte, samozrejme, zadarmo.sk poskytuje aj službu Hej Komfort, ktorá Vám zaručí odvoz opotrebovaného spotrebiča v prípade potreby.

Samotné vytvorenie objednávky je veľmi jednoduché:

  1. V prehľadných kategóriách si zvolíte produkt, o ktorý by ste mali záujem. Môžete si vybrať z množstvo kategórií, podkategórií, ale aj značiek.
  2. Pri konkrétnych položkách máte znázornené aj ďalšie doplňujúce informácie, ako sú „výpredaj“, „doprava zadarmo“ alebo dodatočná zľava v určitej výške.
  3. Nezabúdajte, že máte možnosť si uplatniť ďalšiu dodatočnú zľavu prostredníctvom zľavového kódu hej.sk. Po vložení do košíka máte následne možnosť objednať si poistenie tovaru či predĺženú záruku.
  4. Za tovar môžete zaplatiť v hotovosti na dobierku, prevodom, online prostredníctvom karty či splátkovým systémom.
  5. Doprava zadarmo platí pri objednávke tovaru nad 300 €.

Ako zrušiť objednávku na Hej.sk

  1. Pokiaľ ste si tovar objednali, ale zatiaľ ste zaň nezaplatili, ešte vždy môžete svoju objednávku zrušiť, a to telefonicky, mailom alebo po prihlásení sa do svojho osobného účtu, pokiaľ ste zaregistrovaný.
  2. Ak ste už za tovar zaplatili, odporúčame Vám ho prevziať poštou alebo od kuriéra a následne vrátiť. Ak ste si zvolili osobný odber, môžete svoju objednávku zrušiť na odbernom mieste Hej.sk alebo opäť telefonicky či mailom.
  3. Objednaný tovar prostredníctvom internetu máte možnosť vrátiť bez udania dôvodu do 30 dní od nákupu.
  4. Ak sa Vám však tovar pokazil, podľa reklamačného poriadku vám počas 30 dní tovar posúdia, podľa možnosti opravia a ak tovar už nie je možné opraviť, bude Vám vystavený dobropis na vrátenie vašich peňazí.
  5. V každom prípade reklamácia nie je príjemná záležitosť a v takýchto situáciách je potrebné ju riešiť priamo s výrobcom, preto sa jej snažte vyhnúť. Hoci sa tomu niekedy nedá predísť.

Poistenie tovaru

Portál Hej.sk patrí medzi spoľahlivé a zákaznícky orientované internetové obchody, v každom prípade však odporúčame, aby ste si nákup drahšieho tovaru poistili, čím predídete potenciálnym problémom s vybavovaním reklamácie, najmä v prípade, že by išlo o závadu spôsobenú najmä Vami. Poistenie so zľavou nájdete na axa.sk. Našťastie, tieto prípady sú menej časté, a teda je predpoklad, že s objednaným tovarom budete maximálne spokojný. Nezabudnite si prezrieť detailné informácie o objednávanom tovare ako aj užívateľské recenzie.

2. apríla 2018 Nákupný radca

no commets

Váš komentár

Vytvorenie a zrušenie objednávky na Hej.sk