Mall.sk je veľmi obľúbeným internetovým obchodom, na ktorom nakupujte veľmi veľa ľudí. Ak aj vy patríte k nim a radi si na tomto e-shope hľadáte výrobky, určite by ste mali vedieť ako vrátiť či vymeniť už zakúpený tovar. Je to veľmi jednoduché.

Ako postupovať pri výmene tovaru?

Mnohokrát sa môže stať, že pri objednávaní tovaru vám príde poškodený alebo iný tovar, ktorý sa vám nehodí. Inokedy môže byť, že výrobok dobre nesadol a práve preto by ste mali vedieť, čo robiť, pri výmene tovaru.

Ak je obal poškodený, tovar nepreberajte. Niekedy sa však stane, že vám môže prísť aj výrobok, ktorý je poškodený a zvonku to nevidíte. Ak je tovar poškodený, postupujte podľa týchto pokynov:

  1. Ak je tovar poškodený, informujte prepravcu alebo spoločnosť Mall.sk. Môžete to urobiť prostredníctvom kontaktného formulára, ktorý nájdete na webstránke, alebo pomocou e-mailu.
  2. Prostredníctvom zákazníckeho servisu vypíšete zápis o škode. Najlepšie je ak tak urobíte do dvoch pracovných dní.
  3. Pre rýchlejšie vybavenie reklamácie by ste mali vyplniť aj doklad potvrdzujúci kúpu tovaru a vyplnený reklamačný list.
  4. Tovar odošlite späť na adresu, odkiaľ vám poslali balík.

Po pár dňoch, maximálne týždni, vás bude kontaktovať zákaznícky servis s informáciami o vašej zásielke. Môžete si vybrať, či chcete vrátiť peniaze alebo vybrať iný tovar. Za tovar vyššej ceny stačí potom poslať sumu, ktorá je rozdielom.

Ako postupovať pri vrátení tovaru?

Pri vrátení tovaru je postup úplne rovnaký, len uvediete, že tovar chcete vrátiť a nemáte záujem o výmenu za iný tovar. Tovar môžete vrátiť až do 30 dní, nepoužívaný a nezničený, od prevzatia objednávky.

24. januára 2017 Nákupný radca

2 komentáre

Komentáre

PreVrátenie a výmena tovaru na Mall.sk
  • Nikola 19. marca 201715:17

    Na Mall.sk nakupujeme ako rodina veľmi často a nemôžeme hovoriť, že by sme boli niekedy nespokojní. Ešte sa mi nestalo, že by som musela niečo reklamovať, pretože všetky výrobky boli veľmi kvalitné a prišli aj v dobrom stave. Ak by sa však stalo, že by sme museli niečo reklamovať, určite by to nebol problém (aspoň z môjho hľadiska).

    Odpovedať
  • Radovan Sadloň 18. augusta 20177:42

    Dobrý deň , kúpil som u Vás 16.08.2017 autorádio SENCOR SCT 4055MR a chcel by som ho vymeniť za model SENCOR SCT 3018MR. Je to možné!? Ďakujem za skorú odpoveď.Sadloň

    Odpovedať

Váš komentár

Vrátenie a výmena tovaru na Mall.sk