Internetový obchod Pilulka.sk vám ponúka kvalitné výrobky v oblasti zdravia. Na e-shope môžete nájsť všetky druhy liekov, doplnkov stravy, kozmetiky či potravín, ktoré potrebujete pre zdravý životný štýl. Určite sa však aj vám stalo, že ste niekedy potrebovali niečo reklamovať alebo vrátiť. Ak chcete spraviť niečo také na internetovom obchode Pilulka.sk, musíte vedieť všetky podrobnosti o reklamáciách či o odstúpení od zmluvy.

Odstúpenie od zmluvy

Nie každý výrobok môže sadnúť úplne každému a je normálne ak sa stalo, že aj vám niečo nevyhovovalo. V tomto prípade musíte vedieť dôležité informácie, ktoré sa vám určite zídu.

Právo na odstúpenie od zmluvy má každý kupujúci bez uvedenia dôvodu v lehote do 14 dní. Lehota na odstúpenie od zmluvy začína plynúť dňom, kedy si kupujúci prevezme tovar. Pri uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy je dôležité, aby ste informovali predávajúceho o rozhodnutí odstúpiť od zmluvy a to jednoznačným vyhlásením, ktoré môžete spraviť e-mailom alebo prostredníctvom elektronického formulára na e-mailovú adresu internetového obchodu Pilulka.sk

Tovar, na ktorý sa nevsťahuje možnosť vrátenia

Na e-shope Pilulka.sk nájdete aj také výrobky, ktoré vrátiť nemôžete. Medzi ne patria výrobky:

  • Uzatvorené v ochrannom obale, ktoré nie je možné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia
  • Uzatvorené v ochrannom obale, ktoré nie je možné vrátiť z hygienických dôvodov
  • Ktorých obal bol po dodaní už porušený

Prijatie odstúpenia od zmluvy vám bude bezodkladne potvrdené mailom a lehota na odstúpenie tak bude zachovaná.

Po odstúpení od zmluvy vám budú vrátené neodkladne všetky platby hneď po tom, ako internetový obchod Pilulka.sk obdrží zásielku. Budú vám tak vrátené všetky platby, ktoré boli uhradené v súvislosti s uzavretím zmluvy, najmä kúpna cena vrátane nákladov na doručenie zákazníkovi. Bezodkladne a do 14 dní odo dňa prevzatia zásielky, vám bude doručené oznámenie o odstúpení od zmluvy a úhrada bude uskutočnená rovnakým spôsobom, aký bol použitý pri platbe.

Vrátiť je možné iba tovar, ktorý spĺňa nasledovné podmienky:

  • Nepoužitý
  • Nepoškodený
  • Kompletný
  • Podľa možností v pôvodnom obale

Pri vrátení nezabudnite priložiť dôležité informácie:

  • Svoje identifikačné údaje
  • Formulár na odstúpenie od zmluvy
  • Kúpnu zmluvu

Reklamácia tovaru

Reklamácia tovaru na internetovom obchode Pilulka.sk je veľmi jednoduchá. Pri reklamovaní liekov zabezpečuje e-shop reklamáciu takým spôsobom, aby vám, ako zákazníkovi, nevznikli žiadne ďalšie náklady spojené s vrátením liekov. V prípade zaslania produktu poštou vám predávajúci náklady na poštovné bude kompenzovať.

Pred uplatnením reklamácie formou odoslania produktu sa odporúča najprv kontaktovať predávajúceho na elektronickej adrese a dohodnúť priebeh reklamácie, ktorá bude vyhovovať obom stranám. Minimalizujú sa tak náklady. Pre jednoduchšie kontaktovanie uvádzajte vždy aj číslo objednávky.

Kde reklamovať?

Ak ste si produkt vyzdvihli na odbernom mieste, je nutné reklamovať produkt priamo na tomto mieste. Tam dostávate aj daňový doklad (faktúru), ktorú si musíte uchovať.

Ak ste si nechali výrobok zaslať na pobočku zásielkovne alebo domov, je nutné vyplniť reklamačný protokol, ktorý nájdete na stránkach internetového obchodu Pilulka.sk

Záverečné zhrnutie

Ak ste sa rozhodli reklamovať výrobok na internetovom obchode Pilulka.sk, určite by ste mali vedieť základný postup.

  1. Kontaktovať predávajúceho prostredníctvom mailu
  2. Vyplniť reklamačný protokol
  3. Zabaliť výrobok (najlepšie do originálneho balenia)
  4. Pripojiť záručný list, raklamačný protokol a kúpnu zmluvu (faktúru)
  5. Ak ste si nechali výrobok zaslať domov, poslať všetko na adresu internetového obchodu. Ak ste si vyzdvihli výrobok v predajni, treba ho reklamovať rovno tam.

Váš komentár

Reklamácia na Pilulka.sk