Reklamácia na Notino.sk | Zlavovekody.sk
 

Notino.sk patrí medzi veľmi obľúbené internetové obchody, ktoré ponúkajú kvalitnú kozmetiku všetkého druhu. V ponuke tohto e-shopu nájdete nielen dekoratívnu kozmetiku určenú pre ženy, ale takisto kozmetiku určenú pre mužov. Možno sa aj vám občas stáva, že zakúpené výrobky musíte vrátiť alebo reklamovať, pretože vám prišli poškodené, prišlo vám niečo iné alebo len jednoducho výrobok nebol vhodný pre vás. Notino.sk sa považuje za veľmi seriózny internetový obchod, na ktorom môžete nakupovať bezpečne a bez toho, aby ste sa obávali, že by ste s reklamáciou nepochodili.

Odstúpenie od zmluvy

V súlade s ustanoveniami o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji vám internetový obchod Notino.sk ponúka právo odstúpiť od zmluvy do 90 pracovných dní od prevzatia tovaru a to bez uvedenia dôvodu.  Odstúpením od zmluvy však musíte brať na vedomie, že ak ste náhodou výrobok poškodili alebo používali, predávajúci si môže nárokovať na určitú sumu, ktorú budete musieť zaplatiť.

Hneď po tom, ako odstúpite od zmluvy musíte najneskôr do 14 dní zaslať tovar späť na adresu, ktorá je uvedená v obchodných podmienkach internetového obchodu Notino.sk . Produkt musí byť zabalený v originálnom obale, v ktorom ste ho aj zakúpili, nemal by byť poškodený a mal by byť zabalený tak, aby sa počas prepravy nepoškodil.

Spolu s produktom nesmiete zabudnúť vyplniť aj formulár  o odstúpení od zmluvy, v ktorom nesmú chýbať kontaktné údaje a číslo účtu, na ktorý sa má celková suma vrátiť späť.

Reklamácia výrobku

Pred reklamáciou

Pred reklamáciou si musíte najprv zistiť, či produkt, ktorý chcete vymeniť alebo vrátiť je ešte stále v záručnej lehote. Internetový obchod Notino.sk vám poskytuje záruku na tovar v dĺžke 24 mesiacov. Záruka začína plynúť odo dňa prevzatia výrobku kupujúcim.

Pri preberaní by ste si mali vždy výrobok poriadne pozrieť a ak vám na ňom náhodou niečo nesedí, tovar by ste mali hneď vrátiť a upovedomiť predávajúceho. Môže nastať hneď niekoľko prípadov:

  • Ak sa jedná o chybu odstrániteľnú, zákazník čiže kupujúci, má právo na to, aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená resp. má právo na výmenu veci.
  • Ak sa jedná o chybu neodstrániteľnú, ktorá bráni k využívaniu tovaru, má kupujúci právo na výmenu veci alebo právo od zmluvy úplne odstúpiť.
  • Ak sa jedná o chybu neodstrániteľnú, ktorá ale nebráni k tomu, aby ju mohol zákazník využívať, má nárok na primeranú zľavu.

Pri reklamovaní

Pri nárokovaní na reklamáciu nemôžete zabudnúť na kúpnu zmluvu, ktorou preukážete, že je výrobok stále v záručnej lehote a takisto, že máte nárok na vrátenie peňazí či výmenu výrobku. Rovnako ako kúpnu zmluvu môžete predložiť aj záručný list. Predávajúci sa zaväzuje, že reklamáciu vybaví bezodkladne, najneskôr do 30 kalendárnych dní odo dňa uplatnenia reklamácie.

Pri reklamovaní je potrebné takisto vyplniť aj formulár na reklamáciu tovaru. Tento formulár nájdete na stránkach internetového obchodu Notino.sk.

Kedy nemusí byť tovar zreklamovaný?

Zákazníci si musia uvedomiť aj to, že nie všetky výrobky z internetového obchodu Notino.sk môžu byť zreklamovené. Medzi tieto výrobky sa radia najmä výrobky v ochrannom obale, ktoré nie je možné vymeniť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov ako napríklad rúže, šampóny, štetce na líčenie, zubné kefky..

Záverečné zhrnutie

A na záver si teda zhrňme, čo treba urobiť, ak chcete reklamovať tovar na e-shope Notino.sk

  1. Zistiť, či je výrobok stále v záručnej lehote
  2. Nájsť kúpnu zmluvu alebo záručný list, ktorý predložíte
  3. Vyplniť reklamačný formulár
  4. Všetky dokumenty odoslať na adresu internetového obchodu
  5. Počkať maximálne 30 dní do vyjadrenia internetového obchodu

 

 

Váš komentár

Reklamácia na Notino.sk