V prípade, že sa Vám pokazil výrobok alebo sa vám výrobok, ktorý ste si na Hej.sk zakúpili, je možné tovar reklamovať prípadne vrátiť, postup reklamácie je podobný ako pri väčšine e-shopov. Ak neviete, ako pri vrátení tovaru a reklamácii postupovať, dočítate sa to práve v tomto článku, ktorý vám priblíži postup a zároveň pripomenie, čo k reklamácii potrebujete.

V prvom rade si musíte nájsť servisné stredisko (tovar môžete osobne zaniesť do predajní vo Zvolene, Bratislave, Žiline alebo do výdajne v Senci), ktoré danú značku a produkt opravuje, čo najbližšie vo vašom okolí. Zároveň je potrebné vyhľadať si kontakt na stredisko. Iba dané servisné stredisko je spôsobilé posúdiť poruchu, stav a príčinu poruchy výrobku.

Následne si zhromaždite všetky potrebné doklady, ktoré sú pri reklamácii nevyhnutné. Nezabúdajte hlavne na daňový doklad o kúpe (faktúra), záručný list, ktorý je dodávaný takmer ku každému výrobku a následne detailný popis závady, ktorý spisuje spotrebiteľ. Tovar sa následne zasiela do servisného centra, v prípade ak sa jedná o veľký tovar ako napríklad chladnička, po dohode so servisným strediskom, technik prichádza opraviť pokazený tovar do bydliska spotrebiteľa.

Následne spotrebiteľ čaká na ukončenie reklamácie. Servisné stredisko má 30 dní na posúdenie závady, opravenie prípadne výmeny tovaru za nový. V prípade neopraviteľného výrobku sa list zasiela Hej.sk, ktorý následne zasiela nový tovar, vymení kus za kus. Môže sa stať, že v ponuke servisných stredísk sa nenachádza značka kompatibilná s vašim tovarom alebo typ výrobku. V takomto prípade je potrebné e-mailom kontaktovať internetového predajcu, v tomto prípade Hej.sk, konkrétne na reklamacie@hej.sk V tomto prípade je to e-mailu potrebné uviesť typ výrobku, výrobné číslo, číslo predajného produktu, typ závady. Následne vás infocentrum bude do 24hodín informovať o odpovedi na požiadavku spotrebiteľa.

Pri zaslaní tovaru do servisného strediska je potrebné dbať na správne zabalenie výrobky, aby nebolo možné poškodenie tovaru.

hej-sk-zlavovy-kod

Zhrňme si teda kroky, ako postupovať pri reklamácii tovaru :

  1.  Vyhľadať najbližšie servisné stredisko
  2.  Priložiť daňový doklad o kúpe, záručný list, detailný popis o kúpe
  3.  Servisné stredisko si vyhradzuje právo 30 dní na odpoveď pre požiadavku reklamácie

Obsah nákupného poradcu na Hej.sk

  1. Ako nakupovať na Hej.sk
  2. Registrácia
  3. Reklamácia tovaru

1. februára 2016 Nákupný radca

no commets

Váš komentár

Reklamácia na Hej.sk – ako na to?