Firma Deichmann je veľmi známou sieťou kamenných obchodov, no už dlhšiu dobu si ich obuv, kabelky či doplnky kupovať aj online na internetovom obchode Deichmann.sk. e-shop vám umožňuje vrátiť nepoškodený tovar do 14 dní od prevzatia zásielky. Je potrebné dodržať stanovené podmienky.

Ako postupovať pri vrátení tovaru na internetovom obchode Deichmann.sk?

Zákonom stanovená lehota na vrátenie obuvi, ktorú ste si zakúpili prostredníctvom internetového obchodu Deichmann.sk je 14 dní. Obuv však nesmie byť nosená či inak poškodená. Mala by byť čisto nová a najlepšie v rovnakom balení, v ktorom vám prišla. Ak splníte všetky tieto požiadavky, tovar môžete vrátiť bez udania dôvodu.

Tovar môžete vrátiť hneď dvomi spôsobmi:

  • Poštou – a to tak, že balík odošlete na adresu, ktorú nájdete na internetovom obchode Deichmann.sk. Vrátenie tovaru poštou je však na vaše náklady. Nezabúdajte ani na vyplnený formulár pre odstúpenie od zmluvy a uplatnenie reklamácie.
  • V kamennej predajni – keďže firma Deichmann je sieťou mnohých kamenných predajní aj u nás na Slovensku, obuv či iný výrobok, ktorý ste si zakúpili môžete vrátiť osobne, v predajni. Nezabúdajte však na vyplnený formulár, rovnako ako pri poštovej forme. Výhodou je, že obuv či iný tovar môžete reklamovať na akejkoľvek predajni na Slovensku.

Ako postupovať pri výmene tovaru na internetovom obchode Deichmann.sk?

Výmena tovaru v obchode Deichmann nie je možná. Ak potrebujete inú veľkosť obuvi alebo farebnú variantu, svoju objednávku budete musieť vyreklamovať. Dostanete tak naspäť peniaze a môžete si vytvoriť novú objednávku, so správnou veľkosťou či farebným variantom.

24. februára 2017 Nákupný radca

6 komentárov

Komentáre

PreAko vymeniť alebo vrátiť tovar na Deichmann.sk?
  • Lucia 19. marca 201715:12

    V obchodoch Deichmann nakupujem veľmi rada, pretože majú skvelú kvalitu. Zatiaľ som však ešte online nakupovanie neskúšala. Deichmann mám blízko, takže si tam vždy rada nakúpim klasicky. Niekoľkokrát som však reklamovala obuv a nebol žiadny problém.

    Odpovedať
  • Karolína 12. septembra 201717:44

    Kúpila som si nové čižmy len asi po dvoch dňoch sa mi prestali páčiť sú úplne nenosené no bohužiaľ nainpregnovane neviete mi povedať ci mi vrátia peniaze?

    Odpovedať
  • admin 14. septembra 201712:21

    Dobrý deň Karolína, ak boli nosené a sú aj naimpregnované tak Vám peniaze za tovar nevrátia bohužiaľ. Ale skúste sa obrátiť na ich podporu že či neurobia výnimku.

    Odpovedať
  • Ľubomíra 21. septembra 201720:30

    Dobrý deň !
    Kúpila som si topánky na svadbu v predajni. Doma som bohužiaľ zistila, že mi nepasujú farebné k šatám. Môžem ich vrátiť do predajne ?Nie sú nosené, sú len vyskúšané. Ďakujem

    Odpovedať
  • admin 22. septembra 20177:01

    Dobrý deň Ľubomíra, ak bola objednávka robená cez internet tak máte právo vrátiť tovar do 14 dní bez udania dôvodu.
    Odporúčam Vám obrátiť sa na zákaznícku linku: ZÁKAZNÍCKA LINKA DEICHMAN 0850 232 012

    Odpovedať
  • Patrik 24. novembra 201719:48

    Dobrý večer rodičia mi kúpili zimné topánky , no keď som si ich obul po asi hodine som zistil že ma neskutočne tlačia ,obuv je nepoškodená dá sa tovar vymeniť za väčšie číslo?

    Odpovedať

Váš komentár

Ako vymeniť alebo vrátiť tovar na Deichmann.sk?