Vrátenie a výmena tovaru na Shooos.sk

15. decembra 2016 Nákupný radca

1 Comment

Ak sa vám nechce chodiť po kamenných obchodoch a nakupovať obuv, veľmi jednoducho si ju môžete zaobstarať aj cez internetové obchody. Veľkou nevýhodou však býva aj nesprávna veľkosť, ktorú zadáte a topánky musíte vymeniť či vrátiť. Ako ich vymeniť na internetovom obchode Shooos.sk?

Bojíte sa reklamovania produktov cez internetové obchody? Nie je to naozaj nič ťažké. Na e-shope Shooos.sk si môžete vybrať hneď z dvoch možností a to buď výmena alebo vrátenie tovaru.

Ako postupovať pri výmene tovaru na internetovom obchode Shooos.sk?

Na internetovom obchode Shooos.sk musíte dodržať niekoľko podmienok pre správnu výmenu obuvi.

  1. Ešte predtým, ako pošlete topánky na výmenu sa presvedčte, či na internetovom obchode majú veľkosť, ktorú potrebujete. Ak sú topánky v správnej veľkosti na sklade, výmena môže začať.
  2. Na začiatok pošlite e-mail internetovému obchodu so žiadosťou o výmenu tovaru. Ten musí obsahovať číslo objednávky, značka obuvi, názov modelu a nakoniec veľkosť, ktorú požadujete. Ak e-shop nemá na sklade požadovanú veľkosť a model, snažia sa pre vás nájsť vhodnú náhradu, ktorá by pre vás mohla byť tá pravá. Ak sa však nenájde nič, čo by vám mohlo sadnúť, tovar si buď ponecháte, alebo ho vrátite a dostanete späť peniaze.
  3. Po vybraní správnej veľkosti a modelu vám následne kuriér prinesie obuv a vy mu dáte balík s nesprávnou veľkosťou. Samozrejme ho musíte zabaliť tak, aby kuriér naň mohol nalepiť spätný lístok bez toho, aby s a poškodil originálny obal a topánky sa mohli predávať ďalej.

Ako postupovať pri vrátení tovaru na internetovom obchode Shooos.sk?

Vrátenie tovaru sa od výmeny trochu líši. Ak nechcete obuv, ktorú ste si zakúpili vymeniť ani za iný model, farbu či veľkosť, môžete od kúpnej zmluvy v lehote 14 pracovných dní odstúpiť od zmluvy bez uvedenia dôvodu. Tovar však pri vrátení musí byť nenosený, nepoškodený a v originálnom balení, v ktorom bol zabalený, keď vám prišiel.

  1. Tovar zabaľte a do krabice spolu s ním vložte aj kópiu faktúry, ktorú ste dostali.
  2. Na túto kópiu napíšte číslo účtu, na ktorý vám budú poslané peniaze.
  3. Tovar zašlite na adresu, ktorú nájdete na internetovom obchode.
  4. Po kontrole tovaru vám v priebehu 5 pracovných dní budú poslané peniaze späť na účet, ktorý ste uviedli na faktúru.
0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes

One Response to “Vrátenie a výmena tovaru na Shooos.sk”

  • Lucia 19. marca 201715:18

    Dlho som hľadala nejaký internetovy obchod, kde by som dobre nakúpila. Práve na Shooos.sk som našla fakt asi všetky tenisky a topánky, ktoré som chcela. Problém však bol pri reklamácií. Mala som pár nepríjemností, kedy mi najprv nechceli uznať reklamáciu, no nakoniec všetko dobre dopadlo a všetko sa dobre vyjasnilo. Nemôžem povedať, že by bol e-shop zlý, no nabudúce si premyslím, kde budem nakupovať.

    Reply

Komentuj